نصب صحیح مخزن پلی اتیلن

نصب مخازن پلی اتیلن امری مهم است ،که باید به شکلی صحیح و طبق اصول تعریف شده نصب شود. درغیر این صورت عوارض و مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

حال شرکت پلیمر هرمز برکه ،سعی دارد توضیح مختصری در ارتباط با نصب مخازن در اختیار مشتریان خود قرار داده. تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشند،اگر قصد دارید خودتان مخزن آب را نصب کنید همواره به نکات زیر توجه نمایید.

1.ابتدا ورودی و خروجی متناسب با نیاز را با گردبر سایز دقیق ورودی و خروجی بر روی مخزن زده.

۲٫سپس فیتینگ را در قسمت ورودی و خروجی مخزن قرار داده ،مهره فیتینگ حتما باید از بیرون قرار داده شود.و به هیچ عنوان از واشر فلزی استفاده نکنید. هنگام بستن فیتینگ حتما از داخل گرفته شود تا ثابت بماند.از بیرون مهره آن را محکم کنید تا واشر پلاستیکی فیتینگ از جا خود بیرون نزند.

3. در طریقه نصب مخزن بر روی جایگاه ،باید مکانی صاف و هموار را در نظر گرفت. و از نصب مخزن بر روی سطوح شیبدار خودداری کرده .و از نبودن هر شی خارجی مانند سنگ و … روی سطح مورد نظر اطمینان حاصل کنید.همچنین از تراز کردن مخزن با تکه کاشی یا تکه سنگ خودداری کنید.

4. در طریقه نصب مخزن ،زیر اتصالات و لوله در اندازه های بزرگ را حتما با تکیه گاه ایمن کنید. و از آویزان بود اتصالات خود داری کنید. تا فشار وارد شده باعث ترک خوردن مخزن نشود.

۵٫پس از نصب اتصالات مخزن را از آب پر کرده ،و ورودی و خروجی ها را چک کنید که آب بندی شده باشد.

۶٫از نگهداری مایعات با دمای بیش از ۶۰ درجه سانتیگراد در مخازن خودداری کنید.

۷٫جهت حمل و نقل با وسایل نقیله مخزن را به طور مناسب با طناب محکم کرده . در هنگام تخلیه از پرتاب کردن خودداری کنید. تا از صدمه زدن به مخزن جلوگیری شود.