شرکت پلیمرهرمزبرکه تولیدکننده محصولات پلیمری، موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران شد.

شرکت دانش بنیان پلیمرهرمزبرکه در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی شماره ۳ بندرعباس با هدف تولید محصولات پلی اتیلن، طراحی و ساخت ماشین آلات مطابق با استانداردهای بهداشتی ،ایمنی و محیط زیست تاسیس گردیده است.این شرکت جهت تولید وتوسعه وتوزیع بهتر وآسان تر محصولات خود در سراسر کشور در سال ۱۳۹۴سایت شماره ۲خود را در شهرک صنعتی اوز استان فارس وهمچنین در سال سال ۱۳۹۷ سایت شماره۳ خود را درشهرشیرازدر شهرک صنعتی بزرگ ایجاد نموده است.

 

شرکت های دانش بنیان

به شرکت‌هایی گفته می‌شود که بر پایه علم و دانش است.این شرکت‌ها علاوه بر اینکه خود دانش را می‌شناسند در تولیدات خود از آن بهره می‌گیرند.ماهیت علمی و دانش محوری این شرکت‌ها باعث شده تا قشرپژوهشگر نقش بسیار مهمی را در آن ایفا کند.شرکت‌های دانش بنیان ایده‌های علمی قابل اجرا را به فناوری‌های کاربردی تبدیل میکنند.ویژگی اصلی دانش بنیان بودن یک شرکت استفاده از ایده های علمی است.که بتوان آن ایده را به یک کسب درآمد پایدار تبدیل کرد.

اهداف شرکت های دانش بنیان
  • ایجاد زمینه برای به کارگیری توانمندی‌های دانشگاه ها واحدهای پژوهشی
  • تشویق بنگاه های اقتصادی بهره گیری از یافته های پژوهشی
  • ارتقای فرهنگ عمومی کارآفرینی
  • جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار

 

.مراحل ثبت شرکت های دانش بنیان

۱-ارائه ایده و ثبت در سازمان اسناد و املاک کشور و صدورگواهی ثبت آن

.۲-هماهنگی با پارک یا مرکز مورد نظر جهت فعالیت

۳-تکمیل فرم یا کاربرگ ها

۴-شرکت در جلسه مرکز رشد یا پارک بنا به دعوت این مراکز جهت دفاع از طرح یا ایده ارائه شده

۵- پیگیری نهایی نتیجه داوری

۶- استقرار در پارک یا مرکز رشد و شروع کار

 

با توجه به اینکه نیازهای کشور به تولید محصولات داخلی و ایجاد فناوری های نو در زمینه محصولات با دوام و با کیفیت بیش از پیش شده است.این شرکت با تکیه بر توان سرمایه های متخصص و پرتلاش خود موفق دستیابی دانش فنی طراحی و ساخت انواع ماشین آلات و محصولات پیشرفته پلی اتیلن شده است.

 

شرکت پلیمر هرمزبرکه با حضور در پارک علم و فناوری بندرعباس و فضای دانش بنیان به منظور توسعه ایده های خود و تولید محصولات جدید در حوزه محصولات پلیمری مطابق با استانداردهای روز دنیا قرار دارد.این شرکت با دستیابی به این موفقیت امیدوار است در راستای اهداف کیفی خود پاسخگوی نیاز روزافزون سازمان ها و مشتریان خود باشد.

 

مجوز واحد فناوری پلیمر هرمزبرکه